Edguy & Avantasia Forums

SAVAGE UNION SPAIN MEETING

A community to discuss the Savage Union fanclubs around the world!

Moderator: Harmon

Postby scarletrose » 23 Jun 2006 19:22

Hi,i'm Angeles,from Spain,i'm the president of Savage Union Spain.
talk here that all spanish EDGUY'S FANS,that Edguy will stay in Spain aga,in,in the Metalway festival,in Guernika and Jerez,the festival is 28,29 and 30 of July! If yoy go ,tell me!!!

SAVAGE UNION SPAIN
ANGELES ALLEGUE LOPEZ
C/FENE Nº11 1ºIZDA 15620 MUGARDOS
A CORUÑA-SPAIN

EMAIL:scarletrose@telefonica.net
MSN:scarletrose@edguy.nu
WEB:http://edguyspain.webcindario.com

STAY SAVAGE!!!!!!!!!!!!!
scarletrose
SavageNewbie
SavageNewbie

Postby Mab queen » 23 Jun 2006 21:52

Hola!! :) , ya he visto que me has agregado al msn, bueno que me llamo Ana :D y con relación a lo del metalway pues me quedo otro año sin ir :cry: :cry: :cry: :cry: pero bueno ya hablaremos mejor y tranquilamente por el messenger. :)
out of control, my life is a chamber of tears, fear and hate
Mab queen
SavageNewbie
SavageNewbie

Postby Usiel » 10 Mar 2007 20:10

Hola a las dos, tanto Angeles como Ana! Me llamo Lorena y bueno, es evidente que soy española (de Algeciras, Cádiz, para ser más exactos). Es cierto que soy recientemente "novata" en registrarme a la web de Edguy. No hace mucho que sé de ellos, tal vez la casualidad y el propio destino quisieron jugar aquí un papel primordial... la cuestión es que, a fin de no enrrollarme más, me gustaría formar parte del club de fans de Edguy en España, si hay, claro. Quiero tener una actividad más participativa que no se base exclusivamente en dar tu opinión respecto a algunos temas, lo cual, no me malinterpreteis, disfruto mucho pues así tengo la ventaja de conocer a personas de otros países que compartimos cosas en común; al menos una que se define en 5 vocablos: EDGUY.

Pues eso es, que por favor, si podeis facilitarme alguna información al respecto os la agradecería. Muchísimas gracias :wink: .
Open YoUr MiNd FoR a DiFfeReNT vIeW 'cOs NoThInG eLsE mAtTeRs
Usiel
SavageDisciple
SavageDisciple

Postby Hard Rocker » 30 Oct 2011 22:08

I've found an "official" Edguy forum from Spain... http://savageunion.foroactivo.com/ Anyone here using that forum? Do you know if this is the official Spanish Savage Union?

Thank you!
19.12.10 - AVANTASIA: You bring us fantasy ||14.10.11 - EDGUY: In our lives you're 10 out of 10 || 31.05.13 - AVANTASIA's first show in Spain || 17.10.14 - EDGUY: Beware of the Love Tyger!
Hard Rocker
SavageDisciple
SavageDisciple

Postby Dido » 01 Nov 2011 11:54

El Metalway? Me gustaría pero es pronto para decirlo en mi caso :confused
N'ill aon teintean mar do theintean fein
Dido
SavageNewbie
SavageNewbie

Postby Hard Rocker » 01 Nov 2011 12:45

Dido wrote:El Metalway? Me gustaría pero es pronto para decirlo en mi caso :confused

:laf: The first post is from 2006... I just used this topic to ask something related to the Savage Union Spain

Hard Rocker wrote:I've found an "official" Edguy forum from Spain... http://savageunion.foroactivo.com/ Anyone here using that forum? Do you know if this is the official Spanish Savage Union?

Thank you!
19.12.10 - AVANTASIA: You bring us fantasy ||14.10.11 - EDGUY: In our lives you're 10 out of 10 || 31.05.13 - AVANTASIA's first show in Spain || 17.10.14 - EDGUY: Beware of the Love Tyger!
Hard Rocker
SavageDisciple
SavageDisciple

Postby Dido » 01 Nov 2011 14:02

Hard Rocker wrote:
Dido wrote:El Metalway? Me gustaría pero es pronto para decirlo en mi caso :confused

:laf: The first post is from 2006... I just used this topic to ask something related to the Savage Union Spain

[/quote]

:o :lol:
N'ill aon teintean mar do theintean fein
Dido
SavageNewbie
SavageNewbie

Return to Savage Union Fanclub Community!

• View new posts
  • View unanswered posts